Alla inlägg den 6 juni 2018

Av Anki - 6 juni 2018 23:29

Fick jag ju i kväll   Ska hoppa i säng snart. Ligger efter i arbetsplaneringen på hemmaplan och jobbar kväll i morgon, så det är bäst att sätta fart tidigt. 

   

Av Anki - 6 juni 2018 16:58

Har funderat mycket på det. Vita lögner är väl lika illa som vanliga eller?? Själv har jag svårt att ljuga då jag aldrig kommer ihåg vad jag säger.....  

Av Anki - 6 juni 2018 14:31

Jajamen, idag är den första hemmadrabbningen för säsongen. Hassel - Indal 19:00. Nu har jag fixat fikabröd och ska åka upp och starta kylen, korvmojen, ladda kaffebryggarna  m.m Problemet nu är att jag måste ha hjälp i kväll med att stå i fiket, eftersom älsklingen kommer upp och hjälper mig med veden. Och det känns viktigare för mig. Min rygg brakar varje år när veden ska in och det avstår jag jättegärna. Och så klart är jag ju hellre tillsammans med honom än att stå däruppe i 4 timmar..... Och sen jobbar jag torsdag kväll och fredag och lördag är det cruising....

 

 

Av Anki - 6 juni 2018 11:10

Kunde inte låta bli....  

 

Av Anki - 6 juni 2018 10:36

Önskar alla en fin dag. Själv ska jag väva, fixa fika till fotbollen och hålla på med veden. 

Har jag tur så kanske det blir tid över till mig idag................?? Men det hinner ändras än, dagen har precis börjat. 

Vi har en fin flagga som vi ska vara stolta över och inte behöva skämmas för att man tycker det. Sverige är nog det enda landet där man inte får vifta med sin flagga utan att vara rasist........

 

   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards