Alla inlägg den 1 juni 2018

Av Anki - 1 juni 2018 13:53

Tvättat två maskiner som jag torkat och plockat in, klippt allt gräs, städat i lagårn där veden ska vara (eller om Hansa kan backa upp till rätta vedboden). Har kastat in veden som han kom med i går kväll, det är rätt så hyfsat med ved i en säck. Och så har jag slängt in nästan allt från björken som ska klyvas och så har jag torkat golven. Nu är det ?bara? vävstugan kvar. Är tokslut men vet att det blir gnäll om jag inte väver.....Och så måste jag försöka att fixa hundvakt.....

Av Anki - 1 juni 2018 09:24

Det skulle ju kunna bli regn i dag så det är bäst att starta med gräset. Och så måste jag städa i lagårn där veden ska vara

eftersom Hansa har börjat köra på med veden. Fick en storsäck i går och så kommer han med en vagn, ev i dag. 

Kärleken hade pratat med honom en dag när han var på Staffare.........  Och så MÅSTE jag upp och väva en bit idag. 

Vävmöte på måndag och då är det bäst att det hänt något på "femman"   

  See you later......

Av Anki - 1 juni 2018 00:04

Jag vet inte riktigt vad jag tycker...en del grejer borde liksom vara självklara.....men så är det definitivt inte...



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards