Alla inlägg den 23 maj 2018

Av Anki - 23 maj 2018 16:16

Fick ju en röjsåg i höstas av my love. Nu har vi kört ett race han och jag (Jonse alltså). Först startade jag den men funderade om jag hade rätt klinga på. Och då hittade jag ingenstans att slå av den så jag fick ringa och fråga...Och sen hade jag lite bestyr med att få på mig selen.....typ två boobies som skulle passa in nånstans också   

Men sen körde jag jäklar i min låda. Funderade ett tag om jag skulle gå till grannen och röja också.......nääääääe nu ljög jag i alla fall. 

Nu har jag iaf duschat och ska åka till Biggan en snabbis innan jag åker till Västhagen med matchgrejorna. Och sen åker jag till    en sväng. Jonas spelar ikväll men de spelar lika bra/dåligt utan mig. Dags att trappa ner på supporterstödet från mig nu. 

 

Ha den bästa lill-lördagen, det ska jag ha   

Av Anki - 23 maj 2018 13:30

 

Har en konstig känsla att det nog finns de som missunnar en att må bra. Men det skiter jag i och kan bli tjurig åt andra hållet ist......och provocera   

Av Anki - 23 maj 2018 09:53

Ja fint ska det låta. X-et var hit i morse och lånade kattburen, de hade fått tid hos distriktarna för kastrering och hade ingen bur. Nu ska jag börja dagen med att åka ner till Annika på vårdcentralen och göra det där långa ordet.......  

Sen får vi se, en sak i taget nu i värmen. 


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards