Alla inlägg den 20 maj 2018

Av Anki - 20 maj 2018 23:48

Säger det igen..........

 

Av Anki - 20 maj 2018 23:47

 

Av Anki - 20 maj 2018 23:42

HIMLA MYCKET GRATTIS TILL SVERIGES VM-GULD I HOCKEY !!!

Av Anki - 20 maj 2018 22:11

Skulle knäppa kort på Hasselbacken men det glömde jag. Åkte alla fall upp och bänkade mig i god tid tillsammans med Kalle H, Anna-Lena N och Mariana. Det blev lite fniss som vanligt när MZ och jag hamnar tillsammans. Larsson öppnade mötet och vi gick igenom dagordningen utan krusiduller. Sen fikade vi och så hjälpte jag Anna-Lena att dra lotterna till vinstkuverten. Jag vann 200...    Och så fick jag en blomma och ett presentkort på Birsta City som tack för att jag fixar med matchkläderna och fiket. Trevligt att bli uppskattad. 

När jag kom hem så var jag ute en stund och skruvade växthus eftersom det var så varmt ute. Kollar på hockeyn.........  

Av Anki - 20 maj 2018 16:02

Stod i bikinin nere vid växthuset och skruvade när jag helt plötsligt fick herrbesök......Hann inte se att han kom men rusade och drog på mig kläder iaf. Bjöd på fika och fick höra att det hålls koll på vad jag har för mig. Inget illa ment, man ska vara glad när människor bryr sig om en och tror nog att det mest är positivt....     

Sen fylldes det på runt fikabordet med ett par till så tiden rullade på. Nu måste jag duscha och äta nåt innan årsmötet.

Gräsklipparen bråkar fortfarande så den får stå och skämmas tills i morgon em/kväll och håller tummarna att jag får hjälp dårå. Har nog lyckats få bensin i motoroljan    Fixar väl lite med motorsågen (Jonse) i stället en stund. 




Av Anki - 20 maj 2018 13:12

Jaja för den här helgen iaf   Är ju bra å inte bli för bortskämd......NOT...Vill bara ha mer jag   Fick hjälp av hönan att få i gång klipparen så jag ska köra ett race nu. Och så ska jag blanda till bränslet till Jonse, så jag kan kapa körsbärsträdet och syrenerna. Köpte 2-taktsbränsle i går....äntligen. 

I kväll är det HIF:s årsmöte på Hasselbacken oxå, med dragning i medlemslotteriet. Lite gruvsamt den här gången tycker jag men utvecklar det inte så jag retar nån....

Pingst har det varit men det har man väl inte känt av något speciellt. Klingen kom upp med campern igår och vi grillade. That´s it.....Har så jävulskt ont i ryggen när jag ligger (sover alltså) så jag måste nog ringa i morrn och förnya receptet på Pronaxen/Naproxen. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards