Alla inlägg den 12 maj 2018

Av Anki - 12 maj 2018 14:55

Åker väl och hämtar Pontus nu då och så skjutsar han mig till Timrå. Känns som om jag tvingar folk till saker de inte vill.....Sen får vi se om jag får ta grisbilen hem i morrn eller hur det blir. Spontancruising är det i kväll. Först i Timrå och sen in till stan en sväng tydligen. Blandade känslor just nu men det är ju då det brukar bli bra......eller? Snälla P och C, kom ni å.......Skulle färga ögonbrynen i morse och de blev såå mörka. Så jag gnuggade med en frottéhandduk för att få bort färgen och gnuggade så hårt så skinnet lossnade. Aj, vad det svider    .

Ska försöka att blogga med mobilen i kväll, kanske det blir nån bild också.....


Ha en trevlig lördagkväll därute     

Av Anki - 12 maj 2018 10:02

Ska hämta lilleman som ska vara här med djuren tills i morrn då jag är i grannsockna. Vet inte riktigt vad som gäller än. Det blev inte som planerat så jag får se. Känns ju lite häftigt att sitta och köra 2 ggr fram och tillbaks till stan/Timrå samma dag......Köra är väl ok men det går mycket bränsle. Nu ska jag i alla fall först gå ner i källaren och se om jag hittar igen batteriet till gräsklipparen. Sen får vi se vem som hjälper mig att få dit det. En sak i taget. 

I går ringde Solveig och sa att jag kunde börja väva pläden. Har ju inte tid nu och blir galen när det blir så här. Nu är jag sist i stället för tvåa på listan och då ska det vara klart helst förra veckan.........Jag har ju inte nån som hjälper mig med allt annat som ska göras nu både ute och inne, som de andra damerna. Alltså har jag inte tid att sitta i vävstugan flera timmar om dagen.....

Av Anki - 12 maj 2018 00:52

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards