Alla inlägg den 9 maj 2018

Av Anki - 9 maj 2018 23:19

Japp, in till Balders med matchgrejorna och så kollade jag på första med Emma och Petter. Sen ringde hjärtat och lockade så då åkte jag ut en sväng   Hann precis tillbaks när matchen slutade. Pratade lite med Pontus och så surrade jag och Emma tills Jonas kom. Sen fick jag vänta en stund innan Larsson kom med tvätten, och han skulle ju också surra lite. 

På hemvägen mötte jag en kukskalle som hade fyra skitstarka extralysen som han inte bländade av, trots att jag blinkade flera ggr. Jag fick tokbromsa för jag såg ingenting. Och så alla jävla grodor på vägen......det är så äckligt.....  


Av Anki - 9 maj 2018 17:29

Vilket skitgöra......Skruvar loss aluminiumprofilerna från växthuset och det är inte kul kan jag ju säga. Speciellt inte när man är ensam och måste både skruva och hålla emot. Dessutom började jag på fel ställe så jag fick dra fast kortsidan med spännband. Nu har jag givit upp för i dag. Ska duscha och åka till Balders med HIF:s matchkläder. 

Försöker att få hundvakt i helgen också eftersom det inte blev som planerat. Inte oväntat kanske......Men nu är det ju iaf bara en hund och hon har blivit jättelugn sen Smilla försvann. Glömt allergitabletten i dag igen så jag kan knappt andas nu. Hejsan vad bra det går   

Av Anki - 9 maj 2018 15:28

Japp det är jag nog men det skiter jag i. För jag är tamejfan så himla tok-kär i min Sundin   

Kommer på det ibland...bara så där...     

   

Av Anki - 9 maj 2018 14:54

Matte myser i solstolen med en kopp kaffe och Lady ligger och funderar på varför svanarna för sånt jäkla liv   


   

Av Anki - 9 maj 2018 12:05

Japp, men nu är tallen också vid klyven på baksidan av lagårn. Men det var nog nära hjärtstillestånd ett par ggr när jag skulle ta kärran uppför backen till huset. Lastade första kärrorna för fulla och det var nära att jag inte orkade. Men med lite ilska och en massa jävlaranamma så fixade jag det. Gick inte att stanna för då hade det varit kört....Men det värsta var nog de där j*a myrorna som var överallt när jag lastade kärran. Inklusive i foppatofflorna....  Det var några som tutade när jag var nere vid vägen och stökade i bikini   De här orkade jag inte med.....


 

Av Anki - 9 maj 2018 11:27

Har kört bort alla björk-klampar utom fyra st som jag inte orkade lyfta upp i kärran. Ska man få nåt fixat så är det bara att bita ihop....och äta smärtstillande....  Ska ge mig på tallhögen nere vid vägen sen. Efter en braklunch på två ägg och lite ramlösa. Fick mess av Larsson nyss. Han var nog orolig att jag inte skulle komma ner med kläderna i kväll      

Av Anki - 9 maj 2018 10:30

Sitta på ballis på morgonen med en kopp kaffe och lyssna på fåglarna. Och tänka lite på kärleken också   

Nu ska jag köra bort resten av björk-klamparna till att börja med. Sen får vi se hur dagen avlöper. Fotboll i kväll iaf på Balders.

    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards