Alla inlägg den 8 maj 2018

Av Anki - 8 maj 2018 23:40

Av Anki - 8 maj 2018 22:58

Kärleken skulle kolla min bil en snabbis men jag blev kvar lite längre. Vi var till Klingens garage och hämtade hojen. Den är jättesnygg och de passar varandra som hand i handsken, hojen och min älskling. Och så har han fått sadeln omgjord så att den ska passa min rumpa också. Det kändes bra för båda två tror jag  Älskar dig så himla mycket H-E Sundin 

I kväll såg jag den största råttan ever......!!  

Av Anki - 8 maj 2018 16:59

Har fått bort nästan alla större klampar, bara några jättetunga kvar som jag måste få hjälp med. Får se om jag kan lura hit nån.....Tvättat en maskin och hängt ute och börjat putsa fönstren. Tur att det var så soligt så jag hade en ursäkt att ge upp....Lady passade på att gräva så att hon såg ut som en gris när hon kom tillbaks från arbetsplatsen...Kärleken ringde och sa att jag kunde komma ut typ fram och tillbaks......så jag åker väl då......  



Av Anki - 8 maj 2018 13:20

Har fortsatt med min utomhusröjning. Körde upp skottkärran fullastad på lobryggan och det funkade inte så nu måste jag fixa den. Ska börja att bryta loss virket själv men förmodar att jag måste be nån om hjälp. Körsbärsträdet har brutits av pga snön i vinter, så det ska kapas ner. Ser fram emot vissa grejer, och inte alls andra. 





Av Anki - 8 maj 2018 11:09

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/l10A2y/polisen-tillater-boneutrop-via-hogtalare

Med tanke på att vi får inte t.ex klä oss som vi vill i deras länder?

Av Anki - 8 maj 2018 10:04

Jajamensan, men bara i drömmarna. Har varit ute och åkt finlandsfärja och sen på morgonkvisten så åkte jag lådbil. Tror det sista var mest jobbigt     Gardinerna hängde så klart kvar på balkongräcket i morse när jag gick upp. Eller så klart.....jag hade väl en himla tur att de inte låg nedanför på backen. Det blåste inte...Funderar på att logga in på kommunen och göra ett kunskapstest som jag måste göra. Eller så åker jag ner till Matfors en sväng sen i dag och går in till tjejerna och gör det. Måste kolla med Catrin om hon vill toppa håret på mig också. 


    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards