Alla inlägg den 4 maj 2018

Av Anki - 4 maj 2018 20:55

Japp, blev strömlös i kväll i flera timmar. Fel på/i nåt ställverk och 1000 abonnenter i Attmar blev strömlösa. Jag gick först en sväng med Lady uppöver. Travade björk-klamparna här ute, krattade och drog ner riset som var kvar till högen. Sen orkade jag inte mer eftersom jag var så hungrig. Andra dagen idag som jag inte har ätit nåt på hela dagen. Självförvållat så klart men hade kanske räknat med att äta lite tidigare i dag..... Pontus ringde förut och undrade varför jag inte hade hört av mig. Hm....det glömde jag bort att jag lovade i går när vi var hos veterinären. Vi skulle ju träffas och fika/äta idag......

Ja,ja det blev kortslutning i tankeverksamheten i går och det har hållit i sig i dag också. Därför känns vissa grejer extra jobbiga   

Av Anki - 4 maj 2018 20:47

Ibland så känns det som om man mest är i vägen och till besvär.......

Av Anki - 4 maj 2018 20:38

Av Anki - 4 maj 2018 12:14

Bäcken nedanför mig som bara brukar porla neröver är som en lite å nu.


 

Av Anki - 4 maj 2018 12:03

Ledsen........och allt känns tungt i dag. Men nu är hon begravd och då brukar det lugna sig känslomässigt. Ska fixa klart med matchkläderna som inte heller blev klart i går. Och så måste jag handla lite. Köra bil är bra terapi....



Av Anki - 4 maj 2018 01:51

Jävulskt olycklig och ledsen för Smilla. Men ändå vet jag att det här var väntat och att jag har skjutit på ett för mig obehagligt beslut. Det blev enormt jobbigt att vara "närvarande" ikväll på jobbet. Och om jag ska vara ärlig(och det brukar jag vara) så vet jag inte om jag orkar med den här sortens jobb. Varken psykiskt eller fysiskt. Gråtit, sovit och kollat på TV om vart annat men hoppar i säng nu eftersom jag får hjälp med att begrava henne i morrn fm. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards