Alla inlägg den 29 april 2018

Av Anki - 29 april 2018 22:15

De är tre stycken i år och en hona ligger och ruvar på ägg på en liten ö i tjärnen. Idioterna har ju sprängt trots förbudet så det är bara att hoppas att det går bra för alla djuren.....Har inte alltför stor empati för en del människor....Och nu sitter jag här igen, jag som skulle göra kväll. Men nu så är det kväller   

Det blev en bild på en trana oxå  


       

Av Anki - 29 april 2018 20:44

Krattat, skottat singel, hackat snö, tvättat matchkläderna, lagt ihop björk-klamparna på ett ställe, dragit ris....och förberett maten tills i morrn. Vi skulle åka upp till majbrasan men vi får se hur det blir....jag tycker att det blir för stressigt när jag inte slutar förrän 17:00. Tror att jag ska försöka att hoppa i säng nu så att jag inte ser ut som om jag är döende i morrn bitti.

Var en sväng ner och kollade på svanarna också. Knäppte kort men de blev inte så bra då jag inte kom tillräckligt nära dem. Förmodligen de sista bilderna med min Canon...... 

Saknar min älskling..........  

   



Av Anki - 29 april 2018 17:52

 

Av Anki - 29 april 2018 17:31

Ja det var full fart hela helgen. Vi var ut och åt på fredag och sen en sväng till Mia och Hasse. När vi kom hem så var jag så trevlig och somnade i knät på Hans-Erik. På lördag när jag åkte hem så stannade jag på Västhagen och kollade på HIF - MFS2. Slutresultat 4-3 till Hassel. Väntade på kläderna och sen var vi ett gäng på Big Boy innan jag åkte hemöver....igen.   På kvällen blev vi bjudna på middag på Tegelbruket. Och när vi kom hem så var det inte jag som var trött iaf.     Åkte med älsklingen in och hämtade min bil och sen var jag och fikade en sväng innan jag åkte hem igen. Sen har jag varit ute och krattat och jäklats med vattenledningen i källaren. Skulle spola av bilarna och när jag kom in i garaget så såg jag att det var blött på golvet trots att jag hade stängt av kranen. Tätade med gängtape men det läcker ändå så jag fick ge upp...

I morrn är det sista april och jag ska inskolas på ett jobb. Är inte nervös för själva jobbet utan mer för att jag till att börja med inte kommer att sova i natt och att det är himla lång dag för att vara den första dagen. Arb. tid 7-17. Tur att älsklingen kommer hit på kvällen. I går kväll när vi kom hem från Tegelbruket så hade vi besök....i köket. En stor äcklig kuse som kröp över golvet. Himla tur att det inte var jag som var först in   

Nu ska jag gå och kolla om svanarna är här. See you   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards