Alla inlägg den 26 april 2018

Av Anki - 26 april 2018 21:58

Jag åkte hemifrån vid halv ett och hade gjort det jag skulle halv tre. Då plockade jag upp Pontus och vi åkte till Birsta. Vi gjorde en raid runt sportaffärerna och kollade på skor men utan napp. Sen åt vi på Big Boy innan jag skjutsade hem honom och åkte hemöver. När jag kom till fjärrvärmeverket i Lucksta så var det kossor på rymmen. Först motade jag dem från vägen. Och sen var jag och knackade på i tre hus utan att nån öppnade. Kände att jag inte ville åka därifrån utan att de var från vägen. Men till slut kom sonen och hjälpte till att mota dem från vägen så då åkte jag och var hemma runt sex. 

Världens snällaste Gabbis hjälpte mig med en klurig grej ikväll. 


Av Anki - 26 april 2018 21:50

Ja idag talade Aviciis föräldrar om att han inte orkade längre, att han själv valde att avsluta och få frid.     Vila i frid..... 

Av Anki - 26 april 2018 10:50

Lat morgon och nu ska jag ner till sjukgymnastiken och vidare in till folktandvården i Nacksta. Sen ska jag till mitt lillhjärta

på Västra Allén. Man får skaka av sig vissa saker som en gås. Det som var i går är ju historia har jag lärt mig av "romantiske Harry"   Ska skicka ett paket med Schenker också, är lite klurigt då jag aldrig har gjort det förut.....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards