Alla inlägg den 14 april 2018

Av Anki - 14 april 2018 16:01

Blev så klart kvar i Timrå i natt. Finns ju saker man inte kan motstå   när allt känns så himla bra. Pratade med Benny när jag var på väg ut i går och det var ok att fixa hundarna. När jag kom hem i förmiddags så fixade jag lite fika och parkerade på balkongen i solen nån timme. Sen var jag ute och grejade med vägen och snön, och gick ut i lagårn för att hämta järnkrattan. OMG !! Där var det översvämning! Motorsågen sitter fastfrusen och i decimeterhögt vatten. Pratade med x-et som sa att jag skulle låta bli den, så jag gör väl det dårå. Bommen till vävstolen stod i riskzonen så den fick jag med uppbjudande av all min kraft bära undan. Svintung var den..... Krattan hittade jag dock inte så jag ska ut och rota lite till. Ska nog ta Lady med mig och gå en prommis också innan jag hoppar in i duschen. Det var svettigt att bära grejer.....Älsklingen kommer väl inte förrän framåt kvällen skulle jag tro. Längtar efter dig .......  


      

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards