Alla inlägg den 11 april 2018

Av Anki - 11 april 2018 11:03

Typ ändå som en helt vanlig dag då. Men ändå lite gladare. Blev glad som en lärka då älsklingen ringde i morse, även om det bara var ett snabbt samtal. Blir glad i hela kroppen när jag hör rösten. Nu ska jag åka och väva klart. Sen ska jag städa lite och sen får jag se om lilleman ringer. Tagit vitpeppar idag oxå just in case. 

Solen skiner idag också så jag önskar alla en underbar vårdag   


 

Av Anki - 11 april 2018 01:25

 

Av Anki - 11 april 2018 00:58

Buggkurs och idag hade vi vikarie. Christoffer, den bästa instruktör jag har dansat för hittills. Och det säger jag inte bara för att jag känner honom. Det var iaf himla kul och så mycket fart så svetten forsade av en del. MEN......när det var slut så säger han att en deltagare har spytt så att vi ska tvätta oss noga. Och där var min kväll förstörd.........Har tvättat mig, tagit vitpeppar och druckit coca cola. Hade jag haft whisky så hade jag druckit det oxå...

Och i vanlig ordning så åkte jag ut till kärleken efter buggen      Om jag inte hade haft hundarna så skulle jag kunna stanna kvar och slippa vara ute och köra bil mitt i nätterna som ett jävla tok. Men nu är det inte så tyvärr.....

När jag åkte hem så fick jag tvärbromsa för tre rådjur alldeles efter Dannes.

Nu har jag eldat och ska väl hoppa i säng. Förhoppningsvis får jag sova i natt, är trött som en gnu. I morgon tänkte jag väva klart mattan. Men Pontus ville att jag skulle komma in till honom och att vi skulle åka och fika eller nåt. Och så har jag föraningar om att det kan bli travjobb också, men det återstår att se. 


See you tomorrow   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards