Alla inlägg den 8 april 2018

Av Anki - 8 april 2018 23:40

 En sån kväll ikväll när jag längtar som ett tok efter dig, trots en hel helg tillsammans. Älskar dig........och saknar dig 

   



Av Anki - 8 april 2018 19:17

Var till Hansa förut och där bara vällde det in gubbs sen jag kommit dit så det blev mycket surr.  När jag åkte dit så hörde jag att det brummar i  avgassystemet...Och så låter det i vänster fram typ som bromsoket eller nåt....plus att det skramlar höger fram typ stötdämparlagring eller nåt. Och sen när jag kom hem så körde jag upp för backen men ångrade mig och skulle backa ner igen och köra upp mot garaget, då bilen åkte överallt utom dit jag rattade den. Jisses vad slirigt det var ett tag, men jag fick upp bilen till sist. Tur att den inte var nytvättad.........  

Av Anki - 8 april 2018 17:52

Japp...har varit ute och täckt över veden nu som Hansa kom med i går.

Av Anki - 8 april 2018 17:35

Vänskapsmatch idag, Kuben P17 - Hassel. Stressigt som fasen blev det. När den bästa hade åkt till Timrå och sitt kära garage så skulle jag duscha och fixa till mig och 13:00 var det matchstart. 12:55 åkte jag hemifrån och så klart var det nån idiot som körde 60 på E14 och bildade nordens bilkö. Det är då man håller på att få hjärnblödning.......Men 13:20 var jag iaf där och med körkortet i behåll.....

Västhagen måste vara det värsta kallhålet i hela Västernorrland, fy bubblan vad kallt det blåste. Och förlust blev det dessutom. Jonas ringde till mig sen och frågade hur jag tyckte att det såg ut och jag sa som jag tyckte.....Dåligt med passningsspel och dåligt med kommunikation. Och han sa att det hade Lido och Jansson sagt åt dem oxå. Så det är bara att ta åt sig och tänka på i nästa match.  Sen fick jag mina tvättsäckar och skulle åka till Timrå. Men han hade inte tid med mig så jag åkte hem och eldade ist. 

Måste ringa till Pontus oxå, Jonas sa att han fick gå hem? Lät konstigt.....Nu ska jag först torka upp en kattspya....fräscht....eller inte då....

Några bilder från matchen. Fick med både Jonas och Peter...och Pontus på sidan. Lillgubben som vill spela men inte kan pga lårmuskeln. 

     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards