Alla inlägg den 4 april 2018

Av Anki - 4 april 2018 17:00

Av Anki - 4 april 2018 16:03

Hm...Snart 20000 besökare till bloggen och då måste man ju fira.......eller?? Alltså när gränsen nåtts så klart   

Av Anki - 4 april 2018 15:39

Får väl sätta min tilltro till Hansa. Det brukar funka.....Tror att han har sparat lite åt mig, det lät så sist han var hit. Ska ringa honom i kväll. Segt och deppigt och inte blir humöret bättre av att man vaknar till toksnöande. Sen regnade det ett tag och nu vräker snön ner igen. Trallallallala........    Ja,ja bättre att det kommer nu än sista april   

Ska tända massor med ljus i kväll tror jag och lägga mig under pläden och glo på TV. Eller så åker jag nånstans och fikar...Men kom ju på att jag har dåligt med bensin i bilen. Kanske jag åker bort till Hansa en sväng ist för att ringa.



Av Anki - 4 april 2018 15:37

Var upp och vävde en halvmeter iaf........

Av Anki - 4 april 2018 12:04

Av Anki - 4 april 2018 10:35

I går morse började den vid tre och jag mådde riktigt skitdåligt nån timme. Trodde ett tag att jag hade fått en infarkt.. I går kväll/natt satte det igång igen. Då jag vet vad som orsakar den så är det som det är. Nån i min närhet sa att det finns ett ord för det och blev riktigt irriterad..... men det ordet skriver jag inte. Frågan är hur/vad jag ska göra? Skita i att sova? Har ju funkat förr, men jag blir så svart under ögonen   

Inom en snar framtid så kommer jag nog iaf att ta bladet från munnen, som det heter...

Fick remiss från Wallvik i går att jag ska in på provtagning. Hoppas att ferritinvärdena inte har dragit iväg så högt igen.

Älsklingen ringde nyss och då blir jag ju på bra humör, är inte så ofta han hör av sig på dagarna.  

Nu ska jag åka upp och väva och avreagera mig lite. Eller inte.......  



Av Anki - 4 april 2018 01:13

Ja det blev sent...Och när jag skulle tanka på hemvägen så funkade inte kortet? Lika bra det? Får helt enkelt strunta i att åka bil ett tag. Eller be västra om hjälp.......

Älskar dig så jäkla mycket pussgrodan min   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards