Alla inlägg under mars 2018

Av Anki - 27 mars 2018 13:57

 

Av Anki - 27 mars 2018 00:16

När Pontus ringde i eftermiddags så undrade han om jag ville hjälpa honom att köra grejor till lägenheten på Västra Allén. Och det ville jag ju så klart. Vi körde först en vända och sen åkte vi tillbaks till Västmarken. Vi åt mat och packade alla datorprylar plus TV:n som vi inte fick in i min bil första svängen. En 55 tums platt-tv får man inte in i en V40 !! Så den fick Lena ta i "subban" och hjälpköra. När allt var inburet så skjutsade jag Pontus och Fredde till Kvantum så att de kunde handla och sen åkte jag hem. Nu har mammas älskade lillhjärta klippt navelsträngen och jag önskar dig lycka till av hela mitt hjärta. Eldat och kollar på Farmen VIP. Pratat med kärleken från grannsockna och hoppas att det går bra i morgon. Älskar ju honom också, men på ett helt annat sätt. 

 

Av Anki - 26 mars 2018 15:27

Var upp till vävstugan en timme. Kunde inte koncentrera mig längre än så men vävde en halvmeter iaf.   När man inte vet varken ut eller in och precis då ringer den yngsta sonen....och allt brister. Och han blev jätteorolig...

Men nu ska jag åka och hjälpa honom att köra grejor till stan så får vi ventilera lite   

Av Anki - 26 mars 2018 12:54

Av Anki - 26 mars 2018 10:15

När jag åkte hem i natt så var det -12 och kallhalka. Från Timrå och till Lucksta var det bitvis blankt som en spegel på vägen och riktigt otäckt. Men när jag äntligen kom till Norrhasselvägen så var det ordeltligt med snö och jag kunde brassa på lite. Mötte plogtraktorn när jag var nästan hemma. 

Kom inte i säng förrän efter två men sov i alla fall. Så jag får fundera på lösningar i dag i stället. 

Påsk till helgen och det känns så där. Är ju vän av traditioner och gillar inte för mycket ändringar. Allt utom kärleken är total katastrof just nu......Ska åka upp och väva på mattan nån timme, hoppas att det är nån fler där så att tankarna skingras lite. Sen måste jag få in några kassar med ved. Trots att det gör svinont i benet. De ringde från sjukgymnastiken i morse och undrade hur det var med både axeln och benet. Fick tid den 12/4 så jag får väl försöka att härda ut till dess. 

Sol men kallt ute.


 

Av Anki - 26 mars 2018 00:33

Känslan av trygghet och kärlek måste vara det bästa man kan uppleva?

 

 

Av Anki - 26 mars 2018 00:18

Var till Tomas och Åsa och fortsatte sen till Timrå. Hade väl inte direkt planerat att stanna så länge så jag fick ringa till Biggan och be om hjälp med djuren.  Hon tände lite lampor också så att det såg ut som om nån var hemma.

Har gjort eld och kollar väl på Tv en timme tills det blivit varmt inne. Sen ska jag lägga mig i sängen och fundera mig igenom natten. 

    

Av Anki - 25 mars 2018 12:57

Timrå fredag och skogen lördag. Nu är det söndag och Sundin har åkt hem till grannsockna igen efter en mysig helg. Solen skiner men det blåser......alltså helt normalt vårväder. Och bara solens närvaro gör en på bra humör. Ska åka till Tomas en sväng och gratta på födelsedagen. Pinsamt men jag vet inte hur mycket han fyller   Sen skulle jag åka ut till Timrå eftersom kärleken skulle fixa en grej. Ångest som fan har jag över vissa saker. Det ena är Smilla som inte mår bra. Nu hänger allt på mig som måste ta ett tufft beslut snarast. Om det åtminstone inte kostade så mycket pengar när det ändå ska kännas så jävligt jobbigt..... Och så lite annat som jag behåller för mig själv......Då får man ont i magen, hjärtklappning  och svårt att sova........

Nu ska jag hämta ved, elda och åka till Granloholm........


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards