Alla inlägg den 16 mars 2018

Av Anki - 16 mars 2018 10:41

Smilla har alltid varit så lyhörd. Har märkt på en gång när matte är ledsen och blivit så olycklig då. Jag har aldrig kunnat smyga för dig, du har alltid vetat vilket humör matte är på. Arg, ledsen eller glad......Alltid will to please    

Du har tröstat många gånger när tårarna har runnit på matte. Men nu hör du nog himla dåligt och kroppen håller på att ta slut. Vår tid tillsammans håller på att rinna ut och jag gruvar mig för det slutgiltiga beslutet. Kommer ihåg när jag hämtade dig som igår. Jag skulle till Maria i Njurunda och titta på två valpar som hon hade kvar och inte ville sälja till vem som helst. Det var ju liksom förutbestämt och det visste hon nog  Jag åkte därifrån med världens underbaraste valp på passagerarsätet. Åkte in till sågen i Bergsåker till X-et och han undrade vems hundvalp det var. Det är min sa jag....han sa bara jaha och skakade lite på huvudet   Underbara valpar har du fått och i utställningsringen har det gått jättebra för dig och mig. Cert och många ck:n.  Massor med fina minnen har jag tillsammans med dig hjärtat. Nu sover du mest och vill inte vara ute när det är kallt och mycket snö. Men än är du kvar och jag älskar dig   

  

Av Anki - 16 mars 2018 10:34

I natt när jag hoppade i säng så var det -24 ute (hade ju varit jobbigt om det var inne iofs). Nu är det -9. Solen skiner men det blir ingen värme ändå. Nu vill jag ha vår !!

   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards