Alla inlägg den 15 mars 2018

Av Anki - 15 mars 2018 21:41

 

Av Anki - 15 mars 2018 15:19

Hämtade upp Ulla på vägen upp och fick hjälp med framdragningen och nu funkar det....Kan inte riktigt planera färgerna bara. Måste nog rota i skåpen om jag har nåt mörkblått som jag kan klippa till mattrasor   tror inte att det jag har räcker. Tänkte ut och sola när jag kom hem men nu har ju solen gått hem   

Av Anki - 15 mars 2018 11:33

Har bytt förbandet på såret på höften två ggr. I söndags så satt det fast i stygnen...bläää vad äckligt...Men nu tog jag bort det för gott och det ser bra ut. Ska ringa och beställa tid för att ta stygnen till veckan, skulle vänta i 12 dagar innan jag gjorde det. Förstår inte riktigt varför det är så långt sår för ett födelsemärke, sju stygn....? Men det ser ju ok ut och det är ju huvudsaken. 

Av Anki - 15 mars 2018 10:33

Och när solen kommer in så ser man att det är dags för storstädning och fönsterputs. Men det blir ju fint sen. Jaja har lite annat att göra först. Vävstolen krånglade igår och jag får inte tag i Sara så jag tror att jag ringer till Kerstin sen som får ge mig ett handtag. Fortsätta att riva tapeterna i sovrummet är också ett måste men skitsegt när de sitter som berg. 

Tänkte svära nu men ska försöka att behärska mig......Tydligen så tycker en del att jag svär för mycket. Men det gör jag väl för fan inte??   Måste ner till byn och på Ica en sväng idag också, men det får bli på em för då kan jag stanna till nånstans och ta en kopp kaffe och prata lite. Har inte bestämt vart än....bara nästan.

 

Av Anki - 15 mars 2018 00:52

Hämtade Jonas hemma på Klippgatan och sen åkte vi till Tegelbruksgatan. Fullt hus var det förutom Hasse som var i Vemdalen. Mia och tjejerna hade gjort en himla vacker tårta som var riktigt god också. Liljorna var handgjorda och dekorerade med guld !



 

Sen skjutsade jag hem Jonas och fortsatte ut till Timrå och kärleken. Bara jobbigt att inte kunna stanna kvar, lite segt att köra hem mitt i natten nu vintertid. Har eldat nu och ska hoppa i säng ganska snart. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards