Alla inlägg den 2 mars 2018

Av Anki - 2 mars 2018 13:18

Men nu så är allt klart utom nån som ger hundarna mat och släpper ut dem eftersom Pontus inte kommer upp förrän framåt kvällen. Tur att jag ringde och kollade av om det fanns en senare tid eftersom jag var bokad i Birsta och inte i Timrå som jag klickade på. Ska hinna in i Birsta också och så ska jag träffa Lena en snabbis. 


Ha en trevlig fredagkväll, det ska jag ha    

Av Anki - 2 mars 2018 07:42

När alla funderingar tar över. Haft så himla ont i magen så jag hade frossa. Fullt påpälsad under ett duntäcke men frös ändå....Klockan fem klev jag upp och tog novalucol iaf och då blev det lite bättre. Träffade en bekant i går på Willys som ställde en fråga om huset som rörde om huvudet. Hm?? Träffade på samma ställe en gammal kompis som sa att hon och en till kompis hade pratat massor med gånger om att åka och hälsa på mig, så nu bestämde vi att de skulle göra slag i saken. Skitkul !! Bilbesiktningen i dag. Okul !!  Och Pontus som jag peppat och stöttat, helt plötsligt kom jag på att framöver kanske jag inte träffar honom så ofta....Ledsen :'( Och sist men inte minst de där j*a pengarna som inte finns när de behövs....Och när tankarna inte ryms i huvudet så flyttar de ner i magen....men varför på natten?

Men nu ska jag peta i lite färg i håret, göra köttfärsbiffar åt Pontus, städa, hämta ved, packa väskan, köra diskmaskinen....och kanske kolla om bilen startar. Visstja fylla glykol också. Och kolla om någon kan ge hundarna mat och rasta dem vid 16-tiden.....

Och nu när jag inte har tid att sova är jag skittrött   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards