Alla inlägg den 1 mars 2018

Av Anki - 1 mars 2018 22:17

Körde ner matchkläderna till västra, fick håret toppat av Lena och en kopp kaffe. Sen hem och elda igen, är så jävla less på snö och kyla. Lite småpyssel när jag väntar på att det blir varmt. Blir ju varm inombords iaf när kärleken ringer och säger godnatt. Längtar tills i morrn kväll men inte till i morrn em. Gillar inte att besikta bilar......men älskar att kramas i en varm lägenhet.....Till dig som ställde en fråga till mig.....det svarar jag inte på....sorry   

Av Anki - 1 mars 2018 18:52

När jag skulle fylla på fågelmaten ute i förmiddags så satt det en liten talgoxe på backen som inte flyttade sig. Så jag lyfte upp den och den satt kvar i handen ett tag innan den flög en bit. Då såg jag att den hade en skadad vinge. Inte mycket men det syntes när den flög. Så jag lyfte upp den igen och bar den till en kapad stolpe. Den var inte rädd för mig alls   

 

Sen var jag till tandhygienisten. Sista gången hos bästaste Lina, som slutar i Nacksta och börjar på en privat klinik i stan. Det blev jättesorgligt när hon tackade för de här 10 åren. Hon tyckte att jag skulle följa med henne dit där hon börjar, men det har jag nog inte råd med tyvärr. 

Pontus åkte med mig så vi var på Max ock åt innan vi for hem igen. Inte mitt favvoställe men det funkar. 



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards