Alla inlägg under februari 2018

Av Anki - 21 februari 2018 23:30

Idag på fm var jag till byn en sväng. Och så blev det en fika med Pecka och så kom G Moberg och pratade om gamla (och nya) minnen. Bl. a. om MIF:s bingo, pappa m.m

Sen hem och greja lite och så gjorde jag lite affärer. Tuffa tider nu efter jul men bara å bita ihop det...

Hade ju glömt plånboken i Timrå i går så det blev en sväng dit på kvällskvisten. Träffade Tord också och det var ju kul. 

På hemvägen så var jag till fam Edström och fikade. Det blev flera timmar men alltid lika mysigt å surra. När jag var på väg hem så ringde   Sönerna och gänget ska fira hans födelsedag på Gambrinus nästa lördag. Nice. Jag fick också följa med om jag ville. Men tror att jag stannar hemma av flera orsaker.




Av Anki - 21 februari 2018 15:31

Förde över bilderna från den gamla datorn till usb och sen gick det nån timme att kolla. Studentbilder, valpar, mc-kväll på Lövis m.m Fick ont i magen när jag såg kortet jag knäppte på Jonas precis innan vi skulle åka in till Västermalm. Fy bubblan vad jobbigt han hade (och jag som försökte peppa honom) 

Av Anki - 20 februari 2018 15:27

Känns som att jag skulle stanna hemma ikväll men är ju lite tjurig å, så jag åker nog in ändå. Man vill ju inte missa nån ny tur heller....Orkar jag inte så är det inget mer med det....

  



Av Anki - 20 februari 2018 14:10

Av Anki - 20 februari 2018 13:08

Bilder från en skotertur med Hansa för några år sen. Min skoter var så svag så jag fick lämna den mitt i en backe och fortsätta turen med honom   

   

På den lilla ön mitt i sjön grillade vi hamburgare när vi kom ner.


 


Av Anki - 20 februari 2018 11:25

Tittar på gamla kort och så kommer alla minnen igen. Den där dagen i augusti när jag plockade upp dig vid busstationen i Matfors. Du var så glad och tyckte det var skitskoj när jag körde ikapp med Patrik på Luckstavägen. Och så berättade du att du lovat Benny att du skulle börja spela fotboll igen. Men dagen efter hade pojken som log ikapp med solen lämnat oss. Ibland är det som om du står där på busshållplatsen och vinkar åt mig och jag saktar in....men ingen Danne.

   

Av Anki - 20 februari 2018 11:01

Nu är de tvättade, vikta och väskan är klar till helgens match. Fick morra till lite om att kläder och strumpor ska vara rättvända när jag får dem. Men så är det ju varje år....

Nu ska jag bara elda och ta det lugnt så får vi se om jag fixar buggen i kväll. 

 


Av Anki - 20 februari 2018 00:06

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards