Alla inlägg under februari 2018

Av Anki - 26 februari 2018 13:33

 

Av Anki - 26 februari 2018 13:18

Vaknar till och tycker att det är kallt och tyst inne. Strömavbrott.........och svär över mig själv som inte klev upp och slog på kaffebryggaren när älsklingen skickade smset vid kvart i sju. Elda i kaminen utan fläkten ger ingen värme, bara mitt framför den + 10 inne....

Men ca 10:20 kom strömmen tillbaks och jag kunde få kaffe och slå igång fläkten på kaminen. Men det tar en stund innan hela huset blivit uppvärmt igen när det är -15 ute. Fryser fortfarande men tog och plockade isär avloppet i tvättstället på badrummet så jag höll värmen   Matchkläderna är tvättade och ligger snart i väskan igen till helgens match. 

Av Anki - 25 februari 2018 21:14

 

Av Anki - 25 februari 2018 20:44

Fick igång Volvon med hjälp av startkablar och svarten men det blev inget fjäderbyte ikväll....heller. Vi får se i morrn...

Åkte ner och hämtade matchkläderna och har laddat den första maskinen. Fick ju middag också. Kollat på farmen och funderar vart Tv4 hittar alla dårar

   Så är det verkligen........på farmen     

Av Anki - 25 februari 2018 15:08

Japp...En stor äcklig spindel på kalet ovanför spisen !!

Av Anki - 25 februari 2018 13:49

Ska ev bort till Hansa i kväll och byta fjäder på Volvon och så startar den så klart inte. Igår när x-et tänkte backa över den med släpvagnen så gick den igång på studs. Varför lät jag den inte stå och gå en stund på en gång då ?? Men det löser sig nog.......sa han som sket i bassängen   Chevan var lite tjurig också så det var tur att älsklingen var kvar när jag testade den. 

Besiktningen av växthuset igår gjorde ju inte att man sken som solen direkt.

Min älskling har åkt hem till Timrå och garaget nu. Att man kan sakna nån så grymt mycket   Ska åka till Västmarken och hämta matchkläderna innan jag åker till Hansa, så jag kan tvätta dem ikväll. 

   

Av Anki - 24 februari 2018 18:51

Den som väntar på nåt gott..... eller hur? Men nu är han snart här   I kväll måste vi kolla på Mellot och se om vi ser våran Emma Kupari i vimlet. Hon är ju där och jobbar med intervjuer m.m


Ha en trevlig kväll   

Av Anki - 24 februari 2018 13:52

Tur att jag är ensam eftersom jag är så jävla ilsken så jag inte kan behärska mig........Nu så har snön knäckt taket på växthuset. Såg det nu när jag kom hem från Timrå. Takbalken är som ett V. Ska ut och besikta nu, antar att rutorna i väggarna har spruckit också. GUD VAD JAG HATAR SNÖ !!!!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards