Alla inlägg den 14 februari 2018

Av Anki - 14 februari 2018 21:11

Till alla er ladies som blev utan blommor i dag   

 

Av Anki - 14 februari 2018 20:33

I går var det buggkurs och i kväll körde Biggan och jag ett spinningpass med Marcus på Trim. Jag kände mig febrig men trampade mig igenom passet ändå. Fick ha lite koll på Per som satte sig på cykeln framför mig och skojade och sa att han skulle öka mitt motstånd då och då....Men jag han glömde nog bort det   Vi bokade passet med Per i morgon också men jag får se hur jag mår. Iofs så är det ju ingen som kommer ihåg en fegis eller hur? Kör ingefärs-shot så får vi se.....

När jag kom hem så fick jag en fråga om jag var ute och åkte eftersom jag hade en alla hjärtans-present att hämta.  Jag orkade inte hämta den men är tacksam ändå. Nu ska jag bara vila (och kanske somna) på soffan. Och vänta på att världens goaste älskling ringer   


    



Av Anki - 14 februari 2018 13:19

Skottade fram fönstret till Pontus rum i går. Ska försöka att få bort lite till idag men högen har frusit till is, och så drog jag ner snön från taket i går också.

 

Av Anki - 14 februari 2018 12:48

Av Anki - 14 februari 2018 11:31

Japp det är det ju i dag. I ett halvår har mitt hjärta bankat lite extra. Egentligen några månader till då jag inte visste vad jag ville och om jag vågade ta ett så stort steg. Trodde nog inte att ett så söndertrasat och sorgset hjärta skulle kunna bli helt igen, men så är det. Och jag är äntligen glad och lycklig igen....i hela kroppen   


   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards