Alla inlägg den 7 februari 2018

Av Anki - 7 februari 2018 12:32

Har rakat av mer hår på Smilla och nu börjar det se mycket bättre. Bara resten kvar nu då.....Fick ett tfn-samtal och sen har jag "pratat" med lite olika folk. Både per tfn och per chatt. Som man bäddar får man ligga heter ordspråket. Eller som Jonas B svarade mig....: Den man ligger med får bädda   

Av Anki - 7 februari 2018 10:20

Var det i morse. Men pigg som en mört hoppade jag ur sängen och gjorde upp eld, dammsög, bäddade rent i sängen till Pontus och klippte, tvättade och torkade Smillas eksem. Och nu ska jag försöka mig på att skarva om parabolkabeln till sovrummet, som fick stryk av snöröjningen. Eller om det är nån annan anslutning som pajat, men det märks väl. Vi får se om jag fixar det. Annars får det vänta tills det blir mindre snö så jag kommer åt kabeln hela vägen.

Det blir tydligen ett spinningpass med Biggan ikväll också innan jag åker till Timrå.

Av Anki - 7 februari 2018 01:12

Yes, det var dags för bugg igen ikväll (igår) Och efter den åkte jag ut till kärleken i Timrå. Vi var och handlade och sen träffade vi "Klingen" på Donken innan vi åkte tillbaks till lägenheten. Susanne ringde när jag var på buggen och talade om att hon hade skickat in mamma med ambulans till Hudik. Så jag ringde när vi åkte från Birsta och det blev bara tok. Men det var iaf lugnt med mamma trots lunginflammation och feber. Så himla glad att Susanne och jag har klickat igen   

Kom hem kvart över tolv och gjorde upp eld och satte igång en tvättmaskin.  Så nu ska jag hänga tvätten och hoppa i säng. Är toktrött nu.....

       

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards