Alla inlägg den 6 februari 2018

Av Anki - 6 februari 2018 11:34

Fattar inte att det har blivit så segt att köra E14....Hann inte i tid till tandhygienisten i Nacksta pga trafiken. Men iofs så ska man ju anpassa tiden så det är väl mitt eget fel ändå...Hon är bara världsbäst, Lina. Men nu ska hon sluta på folktandvården och börja privat. Hon sa varför och det förstår jag, vi är nog många som tänker på samma sätt. Hon slutar 31/3 så jag fick en tid 1/3 för en sista genomgång  av henne. Hon tyckte att jag skulle följa med henne till det nya stället men de privata har inte tandvårdsavtalet så jag får nog stanna i Nacksta. 

När jag åkte hem så ringde en kompis och surrade. Vi pratade bl.a om att jag ska på Wheelskryssningen. När jag kom hem så fick jag ett sms av samma kompis att jag är oansvarig som åker bort när Smilla är dålig.....  Smilla äter ju penicillin och jag kan inte göra mer än att tvätta hud-eksemet. Och det kan vem som helst göra de två dagarna jag är borta. Det är mycket nu som lagras i Balthazar-hjärnan........Försöker iaf att hålla god min i elakt spel. Är ju kul att det verkar vara många som har koll på vad jag gör och inte....

I kväll så är det buggkurs igen. Innan den så ska jag färga håret, hämta ved och försöka att sova en timme då jag inte sov nästan nånting i natt.....igen....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards