Alla inlägg den 30 januari 2018

Av Anki - 30 januari 2018 23:55

Gick ju himla bra det där   Varför var jag så nervös? Träffade några "kändisar" också. På't igen bara nästa tisdag.

Sen hem till alla födelsedagsgästerna.....Pontus var jättenöjd och det var viktigast för mig. Trots att mamsen åkte och buggade ett tag. Nu längtar jag tills i morgon   


    Sov gott, det kommer nog jag att göra...........

Av Anki - 30 januari 2018 17:10

Måste åka snart men är så jävla nervös så helst skulle jag vilja stanna hemma......Men har man tagit fan i båten så får man ro den iland också säger ordspråket   

Av Anki - 30 januari 2018 11:03

Ja det är lite stök idag eftersom han ville fira sin dag hos mamsen. Men smörgåstårtan är klar och nu ska jag baka bullar eftersom jag vet att han älskar mammas bullar. Måste hämta in ved och städa också. Bäst att dammsuga innan jag bakar.

Önskar att allt annat skit kunde lösa sig lika enkelt............

I kväll börjar buggkursen också och eftersom jag har "lurat" med mig en danspartner (som jag inte ens vet vem det är) så kan jag ju inte säga att jag inte kan komma första gången. Utan jag fixar allting och så har jag pratat med Lena så hon och Emma får stöka på tillsammans med killarna tills jag kommer hem igen. Har så jävulskt ont i armen/axeln men det är bara att trycka i sig smärtstillande och hoppas att det funkar. 

Ringde till röntgen i morse och talade om att jag har metallklips/skruvar i axeln. De ville veta det innan röntgen. Hon sa att de skulle kolla operationsjournalen och se om det går att genomföra en magnetröntgen när de sitter där....Vet inte ens om jag vill göra den då jag får panik bara jag tänker på det......

Men det är soligt och fint tisdagsväder i alla fall.......    




Av Anki - 30 januari 2018 01:24

Först skrev Jonas och ville ha foton på Pontus när han var liten, så det var bara att ta fram lådorna och söka fram några. Sen ringde kärleken och vi pratade en "stund" . Och nu har jag precis gjort klart smörgåstårtan som Pontus har beställt tills i morgon. Min älskade snyggkille som fyller 24 år idag   

 

       

Mammas    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards