Alla inlägg den 25 januari 2018

Av Anki - 25 januari 2018 20:18

Har skottat ner snö från hustaket idag och hackat bort isen från hängrännorna. Två timmar tog det, tungt men nödvändigt. Och nu har takraset från lagårn brakat ner så i morrn måste jag skotta fram porten så att jag kommer åt veden. Axlarna och armarna bråkar men det finns inget alternativ tyvärr.........

    


Av Anki - 25 januari 2018 16:52

Har ju bråkat om min axel med vc och idag fick jag kallelse till magnetröntgen. Och ångrar mig direkt när jag tänker på hur jag upplevde det förra gången. Fick värsta ångesten inne i den där tuben och hjärtat höll ju på att hoppa ur kroppen tror jag. Får hjärtklappning redan nu när jag tänker på det......Ska fylla i en kallelse också där de bl.a frågar om jag har några metallfragment i någonstans kroppen. Det borde de väl veta att jag har just i axeln? (eller läser de inte journalen?) Om jag har det så måste jag ringa upp omgående. Är ju därför jag vill att de kollar upp axeln ordentligt.....Och så står det att tatueringar kan ställa till det vid en MR. Nice....eller inte då jag har en precis där....Ska iaf ringa dit i morrn bitti när de har tfn-tid. 



Av Anki - 25 januari 2018 11:44

 

   


Av Anki - 25 januari 2018 10:35

Japp, det liksom spritter i kroppen när solen tränger sig fram, det är + 5 ute och takdropp. Risken för takras både på husen och lagårn är överhängande men ger en ändå nån slags euforisk känsla. Våren är på G även om det kommer en massa bakslag än, med både snö och kyla. Takraset från lagårn kommer att hamna framför dörrarna till vedbon men, men....det finns ju spadar......Ska ut och försöka få ner lite snö och is från taken nu. Skulle ha varit upp till vävstugan och börjat på mattan men axeln säger nej så jag vet inte. Blir nog surt på nästa möte om jag inte sätter igång snart.....

  


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards