Alla inlägg den 20 januari 2018

Av Anki - 20 januari 2018 17:13

Hoppat över en hel dag?? Vet inte riktigt vad som hänt. Men skottade tak i går på dagen och sen på em hade Biggan och jag bestämt att vi skulle träffas på Trim och köpa årskort. Och sen skulle jag till älsklingen i Timrå. Det började med ingen värme när jag åkte ner. Konfererade med mr bilmek/älsklingen och jag skulle köra vidare ditut. Och det gjorde jag. 

I morse när vi skulle åka upp till garaget och kolla vad felet var, så startar först inte bilen. Starthjälp och upp till garaget där 

han konstaterade att det är både det ena och det andra så att bilen blir kvar i garaget. Och jag får åka med "Klingen" ut till Joel i Forsmon och hämta hans 245 -87 som jag får låna. Lite nostalgi blir det ju   Sov nästan inte ett dugg i natt p.g.a smärtan i axeln så jag åker till apoteket i Birsta och ska lösa ut tabletterna som läkaren skrev ut (trots att jag tycker att de är för dyra) Ja men så klart så är det några som inte finns tillgängliga utan måste beställas. Less då jag vet att det blir ett fortsatt helvete. Men åker vidare till Willys och börjar att handla. Telefonen ringer och jag tänker inte svara eftersom det är hemligt nr. Men gör det ändå som tur är då det är från apoteket. Jag hade lämnat bankkortet i läsaren.......En himla tur att det var en ärlig människa som såg det och lämnade in det....Åker tillbaks och hämtar kortet och så tillbaks till Willys igen och handla klart. Och när jag är på väg ut så går den ena kassen sönder och allt åker ut. Är då riktigt nära ett utbrott och får andas tre-fyra-fem ggr........

Men nu är jag hemma och bara väntar på att   kommer och vi kan äta. Sen är jag väl värd nån extra kram tycker jag  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards