Alla inlägg den 17 januari 2018

Av Anki - 17 januari 2018 12:42

Ja vad gjorde man utan Hansa ! Skruvat på traktor och slunga nästan hela natten men kommer och snöröjer ändå på fm. En snabbfika hos mig och sen iväg för att dra upp en traktor som kört i diket.

Har skottat lite runt Volvon och ner till lagårn nu. Väntar på Kristina som skulle köpa fågelfrö åt mig. Är himla trött och less nu, liksom tappat gnistan.

Hoppas att livsglädjen återkommer om solen tittar fram.     

   

Av Anki - 17 januari 2018 09:05

Pratat med vårdcentralen nyss. Inga skelettskador men skulle ha axeln i absolut vila och inte överanstränga den. Ok, sa jag hur gör man med snöskottningen då? Ja det fick jag absolut inte hålla på med............- Du måste väl ha nån som kan hjälpa dig tyckte hon....?? Hm, ja Hansa var nyss här med traktorn. Men till vedbon, till källaren, taken, växthuset, vid bron m.m måste jag ju skotta själv. Så det är nog bara å bita ihop och kämpa vidare,  inte undra på att man har ont snart överallt......

Slut på fågelfrö också och småfåglarna söker desperat efter mat, så jag trotsar nog snön och åker till byn....


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards