Alla inlägg den 16 januari 2018

Av Anki - 16 januari 2018 22:10

Nu ger jag upp...... Det värker i nästan varenda jävla muskel snart. I alla fall i den övre delen av kroppen, det känns som om jag har gorilla-armar och sista gången jag var ute och skottade så orkade jag inte ens kasta upp snön över drivorna med skyffeln. Snöskjutan är meningslöst att använda nu...Får väl hålla tummarna att Hansa kommer framåt natten.

Mycket att fundera på nu, det mesta bara skitjobbigt. Ibland så får jag lust att ta med mig djuren och bara åka långt härifrån och stänga av mobilen.....

Av Anki - 16 januari 2018 15:55

Idag har vi varpat hälften till pläden, resten blir på torsdag em. Sov så klart över i morse också. Haft så ont i armen så jag inte sovit nästan nånting....förrän i morse då...Ulla, Kristina och jag tillbringade dagen tillsammans, plus en till som bara visade sig i form av strul. Trots att Ulla bjöd "honom" på fika.....När jag kom hem så var det bara att sätta i gång att skotta. Tror inte att Hansa har lagat traktorslungan än så det är lika bra att ta tag i det innan det blir för mycket. Har skottat till vedbon och så att jag kunde backa upp Chevan på gården. Om jag ska vila armen så kan jag ju bara säga att det inte funkar......

Skulle få fikafrämmande av Pecka Eckman och ett gäng busschaffisar idag, som var ute på linjekännedom. Men de blev utan fika eftersom jag var i Hassel när de åkte förbi här. Antar att de klarade sig ändå, men hade ju varit kul med främmande. 


  

Av Anki - 16 januari 2018 10:19

Attmarlyran....fy bubblan vad vi hade kul !! Är nog många som saknar både Smedjan och Lyran.....och partajandet   

Här med Marielle, Patrik Skoglund och bröderna Högbom i vårt partytält   2010 var året....

   Är det nån som tror att jag körde den här kvällen??    Men det gjorde jag i alla fall....  


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards