Alla inlägg den 3 januari 2018

Av Anki - 3 januari 2018 23:36

Har knäppt i käken länge men nu har jag skitont. Men inget ont som inte har nåt gott med sig, då kan jag ju inte tugga och alltså inte äta så mycket...........Negativt blir positivt eller??

Tog fram lingonen från frysen så i morrn ska jag koka lingonsylt till familjen Westerberg. Före eller efter jag har ramlat ner från taket?? Pratat med  suck, vad jag älskar dig  Hur kunde det bli så? Bara så där.....plötsligt händer det.....  

Poff..........Mia hade skrivit en jättefin dikt som vi fick i julklapp, om hur många år som gått och att trägen kan vinna........


Pöss och god natt   


Av Anki - 3 januari 2018 20:37

Av Anki - 3 januari 2018 19:28

I och för sig inget konstigt, men det har infunnit sig en konstig känsla. Känslan att ha rubbat ordningen...... Gruvar mig riktigt ordentligt för en grej....... Mina tankar och mina feelings är det här, rätt eller fel återstår att se om en månad. 

Tänkte åka in till stan och gå på bio så tankarna får andas, men det kan jag ju så klart inte heller............Mår skit just nu och är bara så jävla trött....Men det är bäst att tillägga att det inte har nåt med kärleken att göra, för den är starkare än någonsin.       


Av Anki - 3 januari 2018 15:52

Har slagit ner det som hängde utanför taket och rest stegen. Men fegade ur lite...tycker att det är lite scary å plumsa i djupsnö på is....på taket. Åker jag ner så vet jag ju att det gör ont nånstans....med min otur så är det nåt som går sönder i kroppen.

     

Av Anki - 3 januari 2018 12:47

Tog sovmorgon i morse eftersom jag tittade på småkronorna i natt. Perfekt med Tv i sovrummet ibland. Och när jag gick upp så var det inte direkt mysigt. +14,3 inomhus och -14,8 ute. Men efter att ha eldat en stund så är det helt ok igen.

Har börjat att plocka undan lite julgrejor och ska bära ut det i det andra huset. Ska försöka att få ner takhänget på framsidan som ju inte lossnade i går. Och så måste jag bära upp ved så klart. Tror att jag ska baka lite sen så håller jag uppe värmen. Måste ju riva ner tapeterna i sovrummet också så att jag kan tapetsera, men det är lite segt nu.....Började ju innan jul men hann inte med mig riktigt   

     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards