Alla inlägg den 2 januari 2018

Av Anki - 2 januari 2018 16:16

Slog bort istapparna som pekade rakt mot fönstren fem minuter innan det åkte iväg......

   

Av Anki - 2 januari 2018 16:11

Känner mig både trött och låg just nu.... Funderar på att åka nånstans ikväll så jag får nån å prata med en stund. 

Av Anki - 2 januari 2018 13:12

Åkte neröver för att som jag lovat hämta Ida och skjutsa henne till ridlägret på Näset. Vi hade bestämt kvart i tio. Svängde in från Norrhasselvägen på skogsvägen mot Västmarken och blev såå impad av att det var så himla bra sandat. Tills jag kom fram till sista nerförsbacken och ser en timmerbil och en skotare på vägen......Trodde att jag skulle få ett nervsammanbrott och funderade på hur lång tid det skulle ta att backa en km, vända och åka runt. Typ för länge... Killen i skotaren kliver ur och pratar med timmerbilschaffisen och tittar på mig då och då. Jag hade mest bara lust att kliva ur bilen och skrika att jag hade en tid att passa, men insåg att det inte skulle göra saken bättre. 

Och till slut så kör han upp skotaren i skogen och han i timmerbilen krånglar sig fram och tillbaks några ggr så att jag kan krypa förbi i diket. Tack gode gud (eller nån annan) för att jag åker Cheva just nu.

Av Anki - 2 januari 2018 08:59

Börjar dagen med att skjutsa Ida till ridläger på Näset. Sen får vi se. Har en spökande galla fortfarande och det är liksom obekvämt. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards