Alla inlägg under november 2017

Av Anki - 25 november 2017 19:07

Lena ringde och sa att hon hade hittat min hörsnäcka som jag tappade där i tisdags då hon fyllde år. Så när jag varit på Ica en sväng så åkte jag in dit för att hämta den. Kände när jag svängde in på Västmarksvägen att bilen ville glida åt det håll som vägen lutade. Helt jävla osandat var det ! Och när jag svängde upp på deras lillväg så kom det en kvinna med en hund, så jag blev tvungen att sakta ner.........och blev stående mitt i backen. Ilsken som ett bi lämnade jag bilen och gick resten. När Benny ringde till Bergman så sa han att det var sandat.......Skoltaxin hade kört fast i går, posten och sopbilen vägrar att köra in den vägen, och fanskapet säger att han har sandat     Hade han stått framför min bil så hade jag nog kört över honom utan att blinka.  Jävla idiot ! När Benny sa att han skulle ringa efter en sandbil och skicka räkning så sa han att han skulle komma och sanda vägen........

Men annars så äre ju bra då. Väntar på raggarkungen nu   

Av Anki - 25 november 2017 12:38

Har funderat som f*n varför jag har så ont i vänstra handen. Och nyss kom jag på varför.........sprang rakt in i "hundgrinden" i går em  och fastnade med foten så jag stöp som en fura. Och då tog jag ju emot mig med den handen mot köksbordet. Jag satt så ordentligt fast så att det lossnade en järnsträng ur "grinden"       


Av Anki - 25 november 2017 12:14

Lite skitigt fönster så blixten envisas med att slå på och då blir bilderna suddiga....

   

Av Anki - 25 november 2017 10:41

Ja solen skiner och det är några minusgrader. Tog sovmorgon idag också. Men till skillnad från i går morse så har jag inte så jäkla ont i halsen längre. Lite tät i bröstet bara men ska ta en prommis sen uppöver skogen med hundarna. Andas frisk luft så känns det nog bättre. Och så måste jag grusa och salta uppfarten eftersom i natt när jag kom hem så kom jag inte ända upp och det blev liiite svettigt när jag skulle backa/rulla/glida tillbaks ner till vägen. Är inte riktigt kompis med cheven än på is, men om man andas och tar det lugnt så går det oftast bra. I med 4W och sen klättrade vi upp till garaget lätt som en plätt. 


Trevlig lördag där ute   

Av Anki - 25 november 2017 00:25

Kommer ut till Timrå och nån som är het som en kamin och med värk i hela kroppen. Min älskade gopropp   Vi skulle ju ut och äta på Gambrinus med gänget men det får bli en annan gång. X-et ringde vid 22:30 och undrade om han skulle åka upp till hundarna men jag sa att jag åker hem. Tror att man sover bättre ensam när man har så hög feber. Är ju jättehängig jag också. Och jag finns ändå ett par knapptryck ifrån om det är något. Får se hur det blir i morrn (idag) Älskar dig Sundin  


Av Anki - 24 november 2017 17:00

Hade skitont i halsen i natt och sov nästan ingenting. Gruvsamt då vi skulle med gänget på Gambrinus i kväll. Men vid två ringde    och sa att han varit hemma i dag. Febrig och sovit hela dagen. Så vi blir hemma i Timrå ikväll och byter baciller med varandra. Största problemet är att fixa hjälp med hundarna. Har en motvillig lösning i kväll.  Sover jag kvar så måste jag åka hem tidigt då jag inte har nån hjälp i morgon bitti. Svårt fall doktorn grät.......

Skulle till stan och hämta en grej men hörde att det är kaos p.g.a Black Friday, så det får vänta tills på måndag. 

Har grusat och saltat uppfarten i alla fall så att det går att köra utan att åka av.


Trevlig helg   

Av Anki - 24 november 2017 00:37

Skitväder, snöslask, bussarna inställda, vägen blank som en spegel.....Men lika förbannat så har jag haft det bara bäst i kväll. Special delivery av grus och salt.....Love you     Och nu är det sängen som gäller   


 

Av Anki - 23 november 2017 11:41

Ja snällaste Pelle hade varit och dragit upp mågen ur diket nere vid hönseriet och när han såg hur det såg ut hos mig så körde han upp och drog bort snöslasket. Såå himla snällt !! Tacksam, YES   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards