Direktlänk till inlägg 30 september 2017

Fredag....

Av Anki - 30 september 2017 01:01

Hade gjort upp med sotaren att jag skulle ringa till honom klockan sju eftersom han börjar jobba då. Vaknade ca halv sju av godmorgon-smset från älsklingen......och somnade om.....Tjugo över sju vaknade jag och fick panik...ringde sotar-Magnus som skrattade och sa att han funderat varför jag inte ringde. Men att han var i Mellangård på väg till mig....Oj vilken fart det blev på kärringen   Han gjorde det han skulle och var himla pratsam. Jag fick godkänt på allt i alla fall. 

Så sen var det bara att åka ner till VC för nya provtagningar. Har riktigt ont i höger njure nu.....

Sen donade jag med pelargonerna och kastade in ved. Var till Biggan och Sandra en sväng med en blombukett som tack för all hjälp med hundarna. 

Sen bar det av till kärleken i Timrå. Vi var bjuden till Lillen och Helen på middag tillsammans med Lacka och Cina. God mat och en trevlig kväll med många glada skratt. Himla trevliga vänner allihop. 

I morgon är det höstrally i snyggaste Pontiacen. Han som kör är inte så pjåkig han heller     

Så nu hoppar jag i säng.....kanske inte uppdaterar igen förrän på söndag   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards