Alla inlägg den 23 september 2017

Av Anki - 23 september 2017 01:59

Det blev en stressig dag. Grejade lite hemma innan jag hämtade Pontus i Västmarken och så åkte vi till Birsta. Uträttade lite ärenden, bl.a köpte jag en spikförare på Byggmax. Och så åt vi på Donken. 

Skjutsade hem mammas lillhjärta och när jag kom hem så började jag med svartvinbärssaften. Och då ringde Hansa och undrade om han kunde komma med vedsäckarna. Så klart sa jag. När han levererat första säcken så kom han in och fikade och surrade en stund. Sen fick jag hem fyra säckar till. Vet inte om det är en eller två kubik i säckarna, men mycket ved är det iaf. Och det måste jag kasta in i vedboden snarast. 

Duschade sen och drog ut till Timrå med en avstickare till Västmarken för att hämta en skiva som Pontus hade bränt till mig. Älskar den första låten. DeVetDu med Till Mamma som stämmer på mig på en del grejer. Och älskar hur en son tänker   

Ja sen hade älsklingen bokat bord på Gambrinus till 20:00. Trevligt ställe och bra mat. Han känner folk överallt......Sen åkte vi "hem" till Timrå och bara var några timmar innan jag åkte hem igen. I morgon kväll får vi se hur Biggan har det. Om jag åker hem eller kan stanna kvar.


Nu säger jag nattinatti   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards