Alla inlägg den 22 september 2017

Av Anki - 22 september 2017 00:34

Startade dagen med en kaffekopp och sen målade jag andra strykningen på socklarna och en bit panel som jag hade glömt...Sen åkte jag till vävstugan och vävde klart bården. Så nu är det bara två decimeter tuskaft kvar, får se om jag hinner i morrn. Men det tror jag inte för nu är det mycket ett tag. Hämtade in ved och städade och sen var det dags att åka till Timrå. När vi kom till IKEA så ringde Johan och undrade var Agda var. När han svarade IKEA så blev det ett gapflabb i andra ändan. Helt otippat alltså......Handlade det som var planerat och så åt vi innan vi åkte till Johan och Helen i Finsta. Jag talade om att det INTE var jag som hade bestämt besöket på IKEA   Fikade och surrade flera timmar. Underbara vänner som man känner sig välkommen hos. Och Biggan är så snäll som fixar med hundarna trots att hon har det så jobbigt.

Åkte "hem" till Timrå en sväng och slöade i soffan innan jag åkte hem till skogen igen. Har så svårt att hantera all generositet, är ju inte riktigt van det jag..........


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards