Alla inlägg den 20 september 2017

Av Anki - 20 september 2017 23:49

Morgonen började med att Ulla ringde och sa att hon upptäckt ett fel på min Petissa, och undrade om jag ville göra om. Jag sa att jag skulle åka upp och titta. Ett jävulskt skitjobb blev det....drygt två timmars arbete och fick riva upp nästan tre decimeter. Men är tacksam att hon såg det och sa till mig. När jag rivit upp så åkte jag hem och rastade hundarna en sväng innan jag åkte till Biggan. Där blev jag bjuden på lyxfika. Hon hade varit på matmarknaden och shoppat godsaker som hon bjöd på, och så surrade vi om livet och kärleken i flera timmar . Sen for jag hem och gjorde en ordentlig brasa ute. Eldade upp en massa skräp, älskar att elda ute   Sen målade jag klart i hallen och första strykningen på golvsocklarna som jag hade kapat ( men inte gerat eftersom jag inte fixar det) I morgon ska jag måla dem andra gången och sen ska jag spika fast dem. Frågade x-et hur jag skulle spika för att det ska se bra ut. Till sist var jag ner till Västmarken och tog en fika. Sist men inte minst ett tfn-samtal dårå   I morgon ska vi åka till Ikea och shoppa lite grejor till lägenheten och så äter vi väl där då. Fan vad det gör ont i hjärtat ibland nu......på ett bra sätt.......

   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards