Alla inlägg den 17 september 2017

Av Anki - 17 september 2017 23:46

Har ju så mycket hyss för mig så jag har glömt att skriva här. I torsdags fick jag ett tokryck och åkte och hälsade på Jonas och Emma. Vi var och åt på Pizzeria Pompeij på Dalgatan. Suveränt god kycklingsallad för Jonas och mig och Emma åt räksallad. Var bara tvungen att ge beröm till dem när vi hade ätit. Fick ett sms av nån i Timrå som ville att jag skulle komma ut. Och inte behöver han tjata mycket heller   Så det blev en sväng ut dit och tjusa lite......typ mycket nattsudd nu.....

Fredag kväll var vi ut och åt och så var vi på bio...DET. Jag var himla orolig eftersom jag inte brukar gå på skräckfilm, men det var en sevärd film och inte alls otäck. 

Lördag var det snurr på stan och innan var Klingen, Agda och jag och åt på Big Boy. Snyggaste raggarbilen i stan enligt många som fotade den, bl.a en kille från USA. Häftigt är det men det finns en del bitar jag har problem med.....   . Vi skjutsade hem Klingborn och bytte bil till Cheva Pickupen och åkte hem till skogen   Första gången på 9 år som det sovit nån av manligt kön hos mig !! ..........Det var riktigt trevligt     . Han är accepterad av hundarna men INTE av katten......

Japp i förmiddags åkte jag med ut till  Timrå eftersom jag hade lämnat min bil där i går kväll. Hem och fixa lite och så tillbaks till Sidsjö och fotboll. En jävla idiot till domare som förstörde matchen. Både huvuddomaren och den ena linjedomaren måste ha varit både döva och blinda ! Rasister finns åt båda håll tyvärr   Såå sjukt att en domare/snorvalp som beter sig som en översittare får fortsätta att förstöra matcher trots upprepade anmälningar/prickar !! 

Ja iaf så fick jag upprepade sms från älsklingen att han ville att jag skulle komma ut till honom efter matchen...och har såååå svårt att motstå   Haha ja jag åkte så klart ut till Timrå och vi var till Mekongköket och åt innan vi åkte hem till lägenheten en stund innan jag åkte hem till skogen igen. Förstår inte varför man är så trött idag........        

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards