Alla inlägg den 7 september 2017

Av Anki - 7 september 2017 09:52

Är så glad och lycklig och mår himla gött nu. Men lyckan grumlas lite när jag inser att hittills har jag sårat och gjort minst tre personer ordentligt besvikna. Men har hela tiden gjort klart för manliga bekanta att jag inte vill vara annat än kompis, så jag har inte lurat någon. Det går väl över antar jag men är lite jobbigt när man måste försöka förklara sig trots att man egentligen inte behöver det....

Av Anki - 7 september 2017 00:36

Fick ett sms i morse av Pontus, som undrade om jag ville åka till Matfors och luncha med honom. Så klart jag ville !!

Så jag hämtade honom vi 11 och så åkte vi och käkade. Och pratade......länge och om allt möjligt. Sen skjutsade jag hem honom och åkte hem och gjorde en Boeuf Bourguignon.....eller vad det heter. Vägen till mannens hjärta......

Ja Agda tyckte det var gott i alla fall och det var ju det som var huvudsaken. 

När vi hade ätit åkte vi upp till Kim i Hassel och kollade på en jeep som Agda ev ska köpa. Där blev vi kvar en stund innan vi åkte hem till mig igen..............   Plockade lite hallon också   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards