Alla inlägg den 4 september 2017

Av Anki - 4 september 2017 22:42

För två veckor sen var jag på vårdcentralen eftersom jag hade ont både här och där. Först så togs snabbsänka och urinprov och så undersökte doktorn mig. Sen sa hon att jag hade äggvita i urinen så det blev ny sänka och blodprover.

Jag skulle få svaren om några dagar. Har väntat och väntat och i dag fick jag svar. Alla värden var normala utom urinprovet som visade att jag är uttorkad?! Ordinationen att dricka mycket vätska och om en månad ska jag kolla njurarna igen. Känns lite så där. Är ju så dålig på att dricka men måste ta tag i det nu...........

Av Anki - 4 september 2017 15:46

Tredje traktorvagnen inne och travad. Känner mig såå nöjd !! Det tog emot ordentligt på slutet men hade bestämt mig för att jag inte fick ge upp.....Var upp och skulle väva klart på Petissan också en sväng men den svarta lintovsrullen har försvunnit? Så Eva-Britta måste beställa en ny och de har inte öppet förrän på onsdag. Därför gav jag all in på vedhögen.

   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards