Alla inlägg den 1 september 2017

Av Anki - 1 september 2017 01:14

Njae, joo kanske lite   Fick fikafrämmande på fm och sen åkte jag upp till vävstugan och vävde några timmar. Nu är snart min julpetissa färdig. Och så var jag till Inger och lämnade lottopengar. Där blev jag bjuden på gofika och fick en pratstund med Inger och Kjell. När jag kom hem så tog jag en dust med vedhögen. Några till kärror inomhus och travade.

Sen fick jag ett gulligt sms (eller kanske flera) Men i alla fall så skulle Agda försöka att fixa mitt halvljusproblem. Det gick så där......fel på ett kretskort så han beställde ett men fixade lyset provisoriskt. Och så konstaterade han att lamellerna är på väg att bli dåliga. Suck....

Sen blev det en glidarsväng till Donken i Birsta i Pontiac innan vi åkte tillbaks till Timrå. Lite mys dårå innan hemfärden i ösregnet. I morgon (idag) är det dags att tappa blod igen. Hoppas att det bara blir några ggr till nu och ett uppehåll sen innan värdena stegras igen.


Nattinatti   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards