Alla inlägg den 31 juli 2017

Av Anki - 31 juli 2017 23:56

Stapplade upp ur sängen och funderade hur jag skulle fixa att åka till stan, men bet ihop. In till sjukhuset och tappa 4hg fulblod. Sen bar det iväg till Charm i Birsta där jag hade en fikadejt men Janne S. Det är märkligt hur mycket vi har att prata om fast det gått så många år...När vi efter två timmars surr bröt upp så skulle jag ta en sväng på BC men efter 5 min blev jag tvungen att försöka ta mig ut till bilen. Vidriga smärtor i ryggen och så domnar benen. 

När jag sen kom hem så skulle jag fixa mat. Och eftersom jag inte lyssnar på kroppens signaler så satte jag igång att göra moussaka. Det är ju lite pill och tar en stund så jag var helt knäckt när den äntligen var inställd i ugnen. 

Intog min middag och diskade undan, och satte mig på altanen och pustade ut. Hör en bil och trodde först att det var reklamen. Men det var ett gäng som jag inte har träffat på massor med år. Så jag fixade fika och det blev några timmars surr om gamla minnen och många skratt. Nu har jag så ont så jag tror att jag bryter ihop......Har smort in mig med Voltaren och ska hoppa i säng snart. Hoppas på en lugn dag i morgon (idag) Bara klippa gräset, vattna......och lite vedtravning.....

Ingen kommer ihåg en fegis eller hur?


    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards