Alla inlägg den 27 juli 2017

Av Anki - 27 juli 2017 23:20

Tog äntligen mod till mig och ringde till VC i eftermiddags. Jag kan gå dit med allt möjligt, men när det är lite oidenifierbara smärtor så blir jag livrädd. Har haft konstiga kramper i bröstet sen tidigt i våras. Och så låter jag som om jag har astma eller som om jag vore en storrökare och har jobbigt med andningen och nån konstig torrhosta. Så i morgon ska jag iaf prata med en läkare......Kanske bara typ luftrörskatarr eller nåt men lär nog inte sova så bra i natt..........

    

Av Anki - 27 juli 2017 20:41

Japp så var det idag.....Men trots en smärtande rygg så har jag rallat in och travat några kärror ved. Alvedon, massagedyna och spikmatta i olika omgångar.....

Och så tog jag en runda på lägden och fotade vilda blommor. De kan faktiskt vara riktigt vackra där de växer. Synd

bara att jag var lat och inte tog med mig rätta kameran. Men det kan funka med ajfånen också     

                 

Av Anki - 27 juli 2017 10:59

Lyssnar på presskonferensen på radion. Kan man inte förvänta sig att en statsminister ska prata tydligt?

Han kan inte uttala en del ord och snubblar och stakar sig och låter som om han har nåt i munnen.....

Migrationsministern säger att tillit skapar mord (låter det som) men det ska vara mod. Skillnaden är väsentlig.

Irriterande tycker jag........men det är min åsikt.....i min blogg. Cirkusen fortsätter oförtrutet.....

 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards