Direktlänk till inlägg 12 juli 2017

Kapellkväll blev det

Av Anki - 12 juli 2017 22:18

Ja det har vräkt ner regn i dag till och från, åskat och blåst som fan. Så vävstugan flyttade in i kapellet i kväll. 

Först så undrar man ju hur vissa bybor tror att de har förtur till bygdens lokaler. Ska man ha barndop (välsignelse) på lördag så kan man väl inte duka en vecka i förväg? Men det löste sig sig och vi höll till där i stället för på Lövis.

Det blev verkligen fullsatt !! Och Bitte har enorma röstresurser (typ som Helen Sjöholm), otroligt bra sångröst !! Och gubbarna kompade ju bra oxå. Och alltid kul att träffa Ingemar Falk....

Hiss och diss var det, och disset var att folk var som gamar på fikabrödet men när kassan räknades så var det nog många som struntade i att betala. Surt när det skulle gå typ jämnt upp men blir minus i slutänden......

Hiss var sången och att min favvoläkare från hematologen var där och jag fick några minuter privat med honom. Han sa att jag inte skulle vara orolig så länge jag tappar fulblodet, och att de inte släpper kontrollen på mig. Finns ett aber men det behåller jag för mig själv. 


Natti     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards