Direktlänk till inlägg 12 juli 2017

Vävstugans kväll på "Lövis"

Av Anki - 12 juli 2017 12:26

Det blev ett hopp på två dagar men har varit helt slut och tom inombords. I måndags var jag på bilbingo och det var så dåligt med koncentrationen så jag borde ha stannat hemma. Och när jag kom hem så hade katten lyckats få med sig en mus som satt intryckt i gardinen. Och när jag skulle peta upp fönstret så rörde sig musen..........och jag skrek som en gris   . Och musen sprang ner på golvet....Fick stänga alla dörrar och ha fönstret öppet under natten. Och tror att musen hittade ut   . 

I går fick mamma komma hem från sjukhuset och hon lät himla pigg och glad. Och så blev det en lunchdejt med Jeanette och Annica på Lövis. Trevligt !

I dag så är det dags för vävstugan att invadera Lövudden med underhållning, gofika och lotteri med superfina vinster. Jag har bakat min kaksort och en sockerkaka inför kvällen, och så har jag varit och köpt muggar, assietter och servetter.

Nu är det bara att hålla tummarna att vädergudarna är med oss och att det kommer mycket folk.


 


    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:29


 

Av Anki - Söndag 24 mars 21:46

 Och idag ringde Pontus och Camilla och frågade om jag ville bjuda på middag. Och det ville jag ju så klart. Snabbhandling på hemvägen och fixade lite tacobuffé. En flaska rött till damerna och succen är ett faktum. Sämre är det med min tandvärk......

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards