Alla inlägg den 8 juli 2017

Av Anki - 8 juli 2017 22:57

I dag har jag klippt gräset, tvättat och bytt sängkläder och städat bilen invändigt. så jag känner mig rätt så nöjd med mig själv. Var ner till Matfors och tankade och handlade också. Och där har vi det där med smällen.......Fjärde gången nu inom loppet av en vecka som jag knappt hinner undan när jag ska ut från min gård och det kommer fartdårar nerifrån. Den som höll på att knäppa mig idag borde ha mer ansvar tycker man........ Jag såg när hen åkte neröver och då var det nog en hastighet på bra mycket över 100 km/tim. När jag kör ut och ser bilen i full fart mot mig och inser att jag inte hinner över utan måste backa.....Föraren fick ta andra körfältet för att undvika kollision och jag såg ansiktsuttrycket......och just då hatar jag dig.........Hade det smällt så hade inte jag tappat körkortet iaf. Men det hade nog gjort ont.....om jag hade klarat mig......Vad hade hänt om det samtidigt kommit en bil uppifrån?? Katastrof !! 


Sov så gott     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards