Direktlänk till inlägg 5 juli 2017

Tisdag

Av Anki - 5 juli 2017 00:05

Inte så himla bra väder så förmiddagen blev fika, dator och lite pyssel i växthuset. Funderade om jag skulle börja att riva ner tapeterna i sovrummet, jag har ju köpt nya som ligger i en påse. Men näe.....började sticka på ett par sockar i stället.....och ledsnade på det också. Så jag åkte till Dollarstore och köpte muggar, servetter och assietter åt vävstugan. Och till Willys och fyllde på med kattmat och tuggpinnar åt hundarna.

Sen var jag upp till Maria och fick låna ett gäng Heparantabletter, eftersom jag har haft jätteproblem med gallan i några dagar. 

Och sen på kvällskvisten fick jag storfrämmande av Karin Sperring, en "gammal" kompis som polar med en man som har sina rötter i Norrhassel. Vi surrade, fikade och hade skitmysigt i flera timmar, när han var och klippte gräs      

Hörde att killarna var i Kvarnviken och grillade ikväll. En kilometer härifrån och inte kan titta in och säga hej?? Men ja änt bitter e..........bara lite fundersam.............


God natt   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards