Alla inlägg den 3 juli 2017

Av Anki - 3 juli 2017 21:48

Hade klippt nästan allt gräs när remmen till klippaggregatet lossnade...........Nu får jag väl vänta i evighet innan jag får hjälp att fixa den. 

Sen var jag upp till Rösätt och träffade Dick och Ann-Marie. Jättekul att träffas och surra, precis som gamla tider. 

När jag kom hem så känner jag att jag börjar få en Bakers cysta i knävecket igen, efterdyningar pga av belastningen att stå på travparkeringen i två dagar.........Natten ska vi inte tala om gallanfall dessutom :-(

I dag har jag mått skit hela dagen, ont i både knä och galla. Kan knappast bli värre. Var iaf ner till Matfors en sväng och handlade. Så jag köpte en grillad kyckling som jag tog några bitar av. 

Sen var det dags för möte på kapellet om vävstugans kväll på Lövudden den 12/7.  Lotterna som vi säljer har jättefina vinster !! En stor och en liten pläd, två trasmattor, flera löpare, en kudde, en handduk, två par sockar m.m


  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards