Alla inlägg den 20 juni 2017

Av Anki - 20 juni 2017 22:46

Gick så där idag...Det blev ingen behandling med "skeden" men några nålar i benet...Fy fan så ont det gör ! Jag frågade om han tycker att jag är pjålig. Han klappade mig på ryggen (jag låg fortfarande på britsen) och sa - Om du bara visste vilken tuffing du är :-) Det värmde   

Sen var jag till Birsta och köpte mig en top på Palt som tröst. Och sen hem och körde ett race med grästrimmern. Det har blåst och blåser fortfarande kalla vindar, typ nordvästliga....

I går köpte jag en Hortensia som både Smilla och Lady har försökt att smaska på?? Konstigt.......

Hawaii Five - O x 2 på tisdagar och snart hopp i säng. 


  

Av Anki - 20 juni 2017 08:37

När man lägger sig i tid och inte sover nästan nånting för att man gruvar sig för dagens behandling. Har snurrat runt i sängen hela natten, ätit novalucol och druckit vatten. Men nu är det bara att fika och åka inöver..........och erkänna att jag inte har gjort övningarna heller eftersom jag har haft så ont. Hoppas att han är den där snälla killen som han påstod sist     


Ha en bra dag   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards