Direktlänk till inlägg 19 juni 2017

Årsmöte med guldkant

Av Anki - 19 juni 2017 22:10

Jag måste ju tillstå att jag blev himlarns jätteglad i går på mötet, då jag fick både blommor och ett presentkort på Plantagen. Mötet flöt annars på som förväntat med de vanliga ansiktena och mitt fikabröd var uppskattat. 

I dag var det halvbra väder och jag tog en tur ut till Birsta och köpte hundmat och lite annat bra å ha. 

Fick ett utbrott när jag skulle parkera vid Dollarstore. Kö till p-platserna och bilen framför mig körde förbi en som var på väg att backa ut. Så jag blinkade och väntade....Då lägger idioten i backen och tränger bort mig !! Först skulle jag tuta men det hände inget så jag fick slänga i backen och tokbacka. Då var det en som åkte framför honom så han körde fram igen. Jag väntade snällt tills han klev ur bilen.......sen frågade jag om han visste vad man har backspeglarna till, och om han hade fått körkortet i ett Cornflakes-paket ?!?! Gubbjävel   

Och nu gruvar jag mig som f*n för morgondagens behandling på Elitrehab, kommer nog förmodligen inte att sova så gott i natt.  Har fruktansvärt ont fortfarande sen i torsdags men försökte mig på en kort prommis i kväll i alla fall. Nästan 3 km men känns som om jag gick en mil.......suck.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards