Alla inlägg den 17 juni 2017

Av Anki - 17 juni 2017 23:47

Har varit orolig för Smilla.....igen. Var och fick penicillin i går mot livmoderinflammationen. Hon var inte lika dålig som i fjol till midsommar, men ändå dålig. Planerade att starta kuren i dag men fick panik och började i går kväll. Idag har hon legat som en död sill hela dagen så det kände så där...Men så nu ikväll så blev hon plötsligt busig och jag fick några pussar oxå, så nu håller jag tummarna att penicillinet gör sitt. Just nu ligger hon och snarkar vid mina fötter.

Erbjöd mig att baka till HIF:s årsmöte i morgon kväll och så hade jag inte mjöl och socker så det räcker. Har gjort en sats kakor och degen till en annan sort och hoppas på homedelivery i morgon bitti så jag kan fortsätta baket.

Kollade på en film i stället. Bara älskar Jason Statham !!   

Av Anki - 17 juni 2017 17:40

Japp, känner mig nöjd med mig själv. Kanske blir en Xider på altanen sen som belöning. Klippte gräset men kom senare på att jag hade glömt baksidan. Så nu är det fixat. Plus att vi har kört upp borden till Hasselbacken som jag lånade när jag fyllde år, och så fick jag hjälp med att byta en ruta i växthuset. Jag backade in i den i fjol med klipparen   Det är lite trixigt att byta de nedre rutorna själv eftersom man måste hålla fast den övre samtidigt som man byter den nedre. 

Och i ett svagt ögonblick så erbjöd jag mig att baka till Hassels IF:s årsmöte i morgon, så kvällen är räddad. 

Tror att jag ska kolla på Transporter 3 också senare i kväll. Jason Statham är KUNG !!

Funderar på middagsmat nu. Rostbiff och potatisgratäng eller kyckling och sallad, men det sista åt jag i går också....Är bjuden på grillat i Västmarken men det blir så sent med bakningen då så jag stannar nog hemma.


    

Av Anki - 17 juni 2017 12:18

Retar mig enormt på människor som ringer och man ser att man har missat samtal. Men när man ser det missade samtalet och ringer upp..........flera gånger dessutom, så svarar de inte. Har man inte möjlighet att svara så kan man ju i alla fall kosta på sig ett sms vad man ville?? 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards